Автоароматизатори як емоційний зв’язок з клієнтом: ще один успішний кейс аромамаркетингу від української компанії Бізнес-аромат.
Новости аромамаркетинга
Ароматизація повітря – це не просто спосіб створити приємну атмосферу, а потужний маркетинговий інструмент, що допомагає впливати на емоції відвідувачів та формувати позитивний імідж бренду.
Lemongrass - ароматизація приміщень натуральними ефірними оліями з бактерицидним, антимікробним і антибактеріальним ефектом.
Ароматизація повітря за запахом шоколаду в книгарні заохочує людей купувати любовні романи, але набагато менший вплив на продаж інших жанрів книг, таких як детективна література, подорожі чи бізнес -видання.
Аромамаркетинг. Коли нові технології залазять в наш мозок. Що підступно маніпулює нами в супермаркетах, кафе і модних бутиках. Спокусливий аромат, який спустошує Ваші гаманці та кишені, збільшуючи прибуток магазинів. Дивіться у відео сюжеті.