Що мені дасть застосування аромамаркетингу в бізнесі?
Додатковий прибуток.
Ароматизація повітря приміщень провокують відвідувачів на спонтанні покупки. Наприклад, аромат свіжої випічки або інших харчових продуктів в продуктових магазинах, деревні запахи в меблевому магазині, запах шкіри в магазині галантереї і т.д.
Якісна нейтралізація небажаних запахів позбавить Вас від скарг і неозвучених думок клієнтів про те, що у Вас погано пахне. Особливо актуально ця проблема стоїть в чоловічих роздягальнях спортклубів або туалетах нічних клубів і кафе-ресторанів.
Крім того, приємні аромати або запах кави в офісі зробить клієнта-собедніка більш лояльним і схильним до Ваших пропозицій.
А ще?
Поки що непоширеність застосування аромамаркетингу в Україні зробить Ваш бізнес унікальним – відмінним від конкурентів в очах клієнта.
Як дізнатися, отримую я додатковий прибуток?
Давайте уявімо … у Вас є невеликий магазинчик при АЗС, куди заходять клієнти для того, щоб розплатитися за бензин. Ви хотіли б отримувати додатковий прибуток, наприклад, від продажу кави. Ароматизоване повітря в приміщенні ароматом кави підштовхне Ваших клієнтів на спонтанну покупку чашечки кави. Вважаємо: вартість ароматизації повітря 15-40 Євро / міс. або 15-35 грн / день, що легко компенсується додатковою продажем всього 2-3 чашечками кави в день – все інше Ваша додатковий прибуток!
Що відрізняє Вашу продукцію від більш “дешевих” аналогів?
Банальна відповідь – якість. Як і при покупці традиційної парфумерії ми можемо купити духи гідної нас якості в спеціалізованому магазині або купити щось подешевше (і навіть набагато дешевше), наприклад, на розкладці в переході метро, заспокоюючи себе думкою – воно ж теж пахне …
Часом, нам складно зробити остаточний вибір аромату з великої колекції тому, що у хорошого виробника – подобаються всі аромати, в іншому випадку – не подобається нічого із запропонованого.
А якщо по суті?
У своїй роботі в основному ми використовуємо аромаматеріали компанії-лідера в Європі REIMA AirConcept GmbH (Німеччина).
Продукція компанії RAIMA AirConcept:
містить більшу кількість (концентрацію) ароматного речовини – що дозволяє знижувати витрата матеріалів;
містить абсорбент (нейтралізатор неприємного запаху) працює за якісно новим принципом, навіть після зникнення ароматизайії неприємний запах не повертається, що дозволяє домогтися найкращих результатів і, знову таки, дозволяє економити на придбанні нових освіжувачів повітря;
металевий ніпель – один з візуальних ознак відрізняють продукцію гарної якості;
має найширшу колекцію професфйних ароматів.
Яка витрата?
Витрата матеріалів для освіження і ароматизації повітря приміщень залежить від багатьох чинників: об`єму (площі) приміщення, наявність і режим роботи системи вентиляції, температури і вологості повітря, кількості людей в приміщенні, наявність джерел неприємних запахів, а також використовуваного ароматизатора, оскільки порід із сильними ароматами є легкі, ледве вловимі запахи. Ми можемо озвучити лише приблизну витрату ароматизуючої речовини, виходячи з нашого досвіду роботи з подібними приміщеннями.
Скільки коштує ароматизація повітря приміщення?
Вартість витратних матеріалім, що пропонує наша компанія не є найнижчою на ринку. Але ми точно впевнені, що вона є дуже хорошою для високої якості професійної продукції.
Чи можливі знижки?
Так, звичайно можливі, вони обговорюються окремо в кожному конкретному випадку, але просимо Вас з розумінням і повагою ставитися до роботи менеджерів нашої компанії і не зловживати їхньою добротою.