Як магазини заставляють купляти більше?


Аромамаркетинг допомогає зарабляти супермаркетам.
Аромат допомогає магазинам зарабляти більше.

Якщо уважно порахувати все, що купили в магазині – вийде більше запланованого. Причина – хитрощі маркетологів. Наприклад, аромат смачненького змусть робити додаткові незаплановані покупки.

Людмила Мазуркевич, фахівець з аромамаркетингу: “Супермаркети беруть аромати смачні. Це перепічка, кавові аромати: кава з тістечками. Укроп, є ковбаска з салямі. Існують різноманітні ягоди та свіжі аромати з нейтрализатором, щоб загасити запах риби або м’яса, сиру”.

Ароматні уловки не шкодять здоров’ю. Лише гаманцю. Адже загальна сума покупок може збільшитись аж на 15-20 %.

Неабияк приваблюють людей і знижки.

Артем Біденко, маркетолог: “Класично якщо говорити про знижки, то тут спрацьовує класична економіка. Руч у тім, що якщо подивитись на обсяг продажу, які генеруються до кінця року, то на останні два тиждні листопада та грудень припадає вже залежності від галузь та від держави від 25 до 45% всього річного продажу”.

Зазвичай магазини роблять ставки на сезонний та передноворічний розпродажі. Останній найприбутковіший.

Вадим Колесніков, психолог:
“Ми з дитинства чекаємо від Нового року чудес. Новий рік дуже ритуальне і зрозуміле свято. Буде ялинка, буде Дід мороз. Можна довго не спати. Ну і звичайно під ялинкою будуть подарунки”.

На розпродажах продаються товари і за звичайною ціною але під виглядом значної знижки. Іноді уцінюють не всю колекцію, а лише деякі речі. Крім того іноді пропонується придбати два предмети і отримати третій у дарунок. За ваші ж гроші.